Wednesday, April 6, 2011

paling kejam !!

heh~ ari neh aku na cite pasal mase zaman kegemilangan aku kat skolahhh dlu, aku taip pon sbb aku rindu kat skolahhh laa. Nape laa mase berlalu dgn pantas :'( rinduuuu nyee kat skolahh, kat skolahhh ade cekgu yg garang, kawan yang bahlol, pekebun yg itam, anak macik kantin yg lawa, kucen comot dan anak anak nyee, dannn bagai bagai lagii. Dlu mase aku kat skolahhh dlu mmg nakal laa, bese la kan. HERO. KAHKAHKAHKAH. sebelom tu korang tgk laa gmba kat bawah nehh dlu. neh salah 1 projek aku yang amat berjaya mse zaman skolahhh. PECAH PEROT BEB !!

*projek PAKU*

HAHA ! nehhh~ oke, aku cite la care na gune kan mnde neh. Mende neh aku buat mase aku smpai kat skolahhh dluu. Aku dgn semangat bawak PAKU TEKAN neh g skolah, 1 pon da cukop utk gelak seharian kat skolahh. Korang juz letak je paku neh kat kerusi, then korang perhati kan je mangse. Caye lah bahawa org yg duk atas paku neh akan bergerak sepantas kilat bah kan lebih pantas dari kilat apabila TERRRRduduk atas paku tersebut. Kalau korang ta caye korang cube laa buat. Lepas buat msti mintak maaf tauu, kang ta pasalpasal kne pukul, aku tanak tanggung. HAHA !


[DA BACE KOMEN SEKALI, TUMBOK KANG LAU TA KOMEN]

34 comments:

babylara said...

hahahahaha memg nakal...memg nk tene pok..:P

Freaky said...

wahaha gile kejam wesss.. memang sakit ah

Nisa' Pasir Gudang said...

kesiannye orang tu...
tak baik tau

kat komen tadi soh kutuk kan..

pok meng said...

lara : hahaha !

pok meng said...

freaky : kejam ape. neh gelak2 je hahaha !

pok meng said...

nisa : aaaaaaaaaaaaa :p

babylara said...

memg kejam..hahahaha

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

kwn2 selalu wat..cehh geram jek rasa cam nak lempang org masa kena tu

eRza farEeha said...

uishhh..ganeh tu..bahaya2

pok meng said...

hahahahhahahaha ! pena kne ekk ? :p

pok meng said...

erza : neh tahap 1 bru. lom msok tahap 2. hahaha !

umUMRA said...

erkkk!!pembuli!!!..:p

pok meng said...

hoi ! ape lak. ade aku tumbok um neh kang ahahha !

saya_arief said...

kejam nie.
:D

khairul akmal azman said...

best gler cara nie..
layan2

MiSzy DiaN said...

wow..
nakalnya.. ahahhaa..
ada jua org buat gni yaa.. :)

pok meng said...

arief : hahaha ! kejam tp menarikk woo~ cube laa buat skli. tgk kne cucuk paku kat idong ke tidak hahaha !

pok meng said...

kerol akmal : yahahahha ! try2 :p

pok meng said...

dian : kahkahka ! sikit jeee nakal nyee.

nadiya taqwa adam said...

mak aiii .
ni nakal giler ni .
hehe .
tp normel la kan .
zaman sekolah kan memang zaman nakal .
kalau tak nakal , memang tak syok .

pok meng said...

ahahhaha !! tull tu pengkomen di atasss :)

cik ina said...

wahh..jahat giler erk...kitorang pun belum pernah try guna paku...hehe

Nulia said...

uu~~~~ teringt time form 4 dulu ...sya pernah tertinggal paku atas krusi juga time hias kelas ...oh dear , tecer chemi sya terduduk pok meng huhuuuu......erk!!!!!


saya tak bersalah ... tolong~~~~~

pok meng said...

cik ina : gune paku neh 1 pkare yg amat menarik hahahahhaha !

pok meng said...

nulia : mcm mane muke cekgu tuu mse kenaa ? kahkahka ! taley imagine laa. keras perot ambe gelak.

Izyan Masri said...

ZAMAN SEKOLAH LAH ZAMAN NAK NAKAL AND BAJET HEBAT PON.KANKAN ? PERGH.RINDU PULAK XD

pok meng said...

yeeee cik yan. hahah ! zaman skola zaman kegemilangan~ :p pegi la msok skola balek cik yan ehh~ heh~ :\

fyna said...

ngehh..ngeh...
nih yg tibe2 teringat gak nih..






jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

pok meng said...

hahaha fyna~ :)

babylara said...

hahahahahaha

pok meng said...

lara : jhahahaha ! :p

Izyan Masri said...

KEJAM KEMAIN CARA NI XD

pok meng said...

wahahahhaha ! bese la. mse skola kan :p

nobishikun said...

wei