Tuesday, January 11, 2011

sape paling hitam ???

Kononnya cite ni berlaku di sebuah kampung di Ghana yang di mana sume penduduknya berkulit itam. Makin itam seseorang makin dianggap hebat dan mulia. Pada suatu hari sepulangnya dari sekolah, ade tiga orang pelajar yang sohor ke bakat ayoh masing-masing.

Pelajar 1: Aku rase ayoh aku itam kali. Kelmarin ayoh aku tolong aku buat sebuah kraftangan, tiba-tiba tangan die terluka dan mengeluarkan darah hitam.

Pelajar 2: Wah, ayoh mu tak hebat lagi ! Ayoh aku lagi hebat. Kelmarin ayoh aku jatuh dari atap rumah, tangannya patoh dan terlihat tulangnya berwarna itam. Hebat kan?

Pelajar 3: Huh, tu semua tak hebat lagi. Malam tadi lepas makan seluruh keluargaku menonton televisyen. Tiba-tiba ayoh aku kentut, langsung gelap umoh aku. tak napok ape doh.

Pelajar 1 & 2: Wah,ayoh mu laa hebat kali !!

33 comments:

汚れた said...

bengom laaaa itix !! hahahaa ~

lini hasnan said...

sumbak parokk! haha

cool boy said...

selamat malam

datang ziarah rakan yang saya follo

Aqila Safuan said...

ha ha ha !

ijatnuar87 said...

aduhweh...ginih pom ader gop deh...sumak la...

skooz-san said...

owos. lake org ganu ke snim ? ngaaaaa :v

Solihin Zubir said...

ahahhaa.. hitam itu menawan...

skooz-san said...

hitam itu gei ! :p

::wan fadhilah:: said...

hah? hok tu pun nok kabo ke orang lain.. hahaha

skooz-san said...

hahah kabo blake lenim.

.rENEx. said...

memang hebat..hee

skooz-san said...

gelap :)

tia said...

sengal gyler! hahahaha!

skooz-san said...

:p

eita said...

memang hebat lah....
jom ambik tag kat blog eita

skooz-san said...

amek tag ?

aNiS tHe BumbleBee said...

wahahahahha!! hebak!! hebak!!!!

skooz-san said...

erkk~

sukahaha said...

kampong ganu ke kat ghana tu? hahaha...

jemput sini yer
blog Matdin

skooz-san said...

wase ganu gok mule2. miahahha ! tp, bile bace molek kapung ghana la boh ~

cik Ladies said...

hak3 ..
ayh semua hebat ... !
ganu ke ?
rndu la kat zizan .. hak3*tibe je kan ..

skooz-san said...

ganu ade. phng ade. kltn ade. pilih aa nok hok mane se. kite nim buleh blake. kite nim meh meh zizan doh haha !

AlfiEean WaRsi said...

lawok2...hahaha

aleen aiden said...

mereka cakap trannu?hebak!hu3

skooz-san said...

owos.~ time kaseh la saport :)

Edy Fee said...

HAHAA...LIKE!

skooz-san said...

huaa~

A.D.A.M. said...

Huish dahsyat. Kentut cm sotong pulak.:P

skooz-san said...

hahahah adam.

Yuni Aisyah said...

hitam ok wat menawn gitu..hikhik..

skooz-san said...

hitam itu sexy :p

Hashira Yusoff said...

beghak la ketut smpa blackout. XD

terjah! -> shopping maniac!!

skooz-san said...

hahax ! :)